TOP1 - שיווק עסקים באינטרנט

TOP1 - שיווק עסקים באינטרנט

חברת "TOP1" הינה חברה מובילה בתחום שיווק עסקים באינטרנט. לרשות החברה צוות מקצועי המעניק מגוון פתרונות בתחום האינטרנטי תחת קורת גג אחת, כגון: בניית אתרים מקצועיים, קידום אתרים במנועי חיפוש, בניית קמפיינים פרסומיים בגוגל ועוד.

TOP1 - שיווק עסקים באינטרנט טלפון: 02-6508000
TOP1 - שיווק עסקים באינטרנט
דירוג: 10המלצות: 0

מיתוג עסקי

לבדל את העסק מהמתחרים

בעולם שבו צצים מותגים בקצב מהיר ולא מעט עסקים מנסים לשרוד או להתפתח, יש צורך במהלך של מיתוג עסקי בכדי ליצור לעסק בידול כמה שיותר גדול ממתחריו, ובכך לאפשר לו למשוך כמה שיותר תשומת לב חיובית. מיתוג עסקי הוא מהלך רחב שמחייב התייחסות לחזון של החברה ולחיבור הנכון שלה עם קהל הלקוחות (העדכניים והפוטנציאליים גם יחד) בכדי להעביר מסר ברור לגבי פני החברה, אמינותה, או כל קונספט אחר שנבחר להיות במרכז המיתוג.

ככל שמהלך של מיתוג עסקי ישיג רמת הזדהות גדולה יותר של קהל היעד, כך הוא ייחשב למוצלח יותר. בעזרת מיתוג עסקי נכון ניתן להניע את קהל היעד שלכם לפעולות הרצויות לכם ואף ליצור נאמנות גבוהה של לקוחות העסק. המיתוג מתבצע ע"י אמצעים וויזואליים רבים ככל היותר, כמו לוגו, "גיוס" צבעים שיסייעו להדגיש את המסר, ועיצוב שילוטים שונים או דף פתיחה של אתר אינטרנט בהתאם למסר שהחברה מבקשת להעביר.

מיתוג הוא עניין למקצוענים

לא פשוט ליצור קשר איכותי ומחייב יחסית בין הלקוח לבין העסק, ולכן מיתוג עסקי הוא מהלך מחושב שצריך להתבצע תוך ירידה לדקויות החשובות של כל קהל יעד בכדי ליצור את המסר הנכון. בחירת צבע "אגרסיבי" מידי עבור קהל יעד סולידי, יכול ליצור רתיעה מסוימת אצל קהל היעד ובזבוז כל המשאבים שהשקעתם במהלך החשוב כל כך. מיתוג עסקי הוא מושג שנשמע אולי מעט "קר", אך אל תשכחו שהוא אמור להעביר את המסר בצורה חווייתית משהו, לקהל היעד.

מי שרואה את הלוגו של קוקה קולה, נזכר באינספור פרסומות המדגישות את "טעם החיים" שחברה/מוצר זה מספקים. בדקו עד כמה חברה המציעה לכם מיתוג עסקי אכן משקיעה במחקר שוק מעמיק, בבירור אופי העסק שלכם, ובהגדרת המטרות שלכם. רק בדרכים אלו ניתן להגיע לתוצאות מוחשיות (כמו לוגו, וכד') שיעבירו את המסר בצורה הטובה ביותר לקהל יעד שזוהה בצורה מדויקת, ובכך יגדילו את הסיכוי שהוא יקבל בצורה חיובית וחווייתית את המסר הממוקד.

הגודל כן קובע

לאורך ההיסטוריה היו צרכים שונים של מיתוג עסקי שיצרו מהפכה של ממש. הדבר נכון במיוחד לגבי חברות שנדרש שינוי מסוים בצורת ההצגה שלהן או שהן רצו לפנות לקהל יעד אחר לגמרי. חשוב להדגיש בפני אנשי מקצוע רציניים את המטרות שלכם, מאחר ובניית מיתוג עסקי לגבי עסק חדש או לגבי עסק קיים הוא שונה בצורה מהותית. לאחר מכן יש לכוונן את מבצעי המהלך, לגודלו של העסק ולמטרות הריאליות שאליהן הוא מכוון, בכדי לזכות בביצוע בעלות סבירה ובהתאמה מלאה.

כך למשל, מיתוג עסקי בעסקים קטנים יעסוק יותר בשילוט על גבי בית העסק או על מספרן הקטן יחסית של רכבי החברה, אך מיתוג עסקי של ארגון או חברה גדולים, יהיה כזה שישנה מערכים שלמים לעתים. מהלך של חברות גדולות יכול להגיע עד ליצירת מסע פרסום במדיות השונות, גיוס "פרזנטור", שיתוף עובדי החברה בדרגים שונים בכדי להטמיע את המיתוג החדש, יצירת לוגו מתאים, והפקת כל אמצעי וויזואלי (כמו כרטיסי ביקור חדשים) המתאימים למיתוג החדש.